« 秋の海は | Main | 有明コロシアム観戦 »

H&M出店

東京銀座に行きました。
新橋~有楽町まで歩いてみました。歩行者天国はやらなくなっていました。
H&Mというアパレルメーカーが店を出し、凄い行列が出来ていました。

P1000899_900_901_2


HMはほっかほっか亭の分社独立したホットモットかと思いました。

|

« 秋の海は | Main | 有明コロシアム観戦 »

都市」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/22532/42544664

Listed below are links to weblogs that reference H&M出店:

« 秋の海は | Main | 有明コロシアム観戦 »